Quick Links

Cart

Vaša košarica je prazna!

Među suma: 0,00kn (0,00€)
Ukupno: 0,00kn (0,00€)
Uredi košaricu
Naplata

Dobrodošli na novi Blagajne-trezori webshop!

Informacije o dostavi


1. Gdje dostavljamo

Dostavljamo u cijeloj Hrvatskoj. Međutim, isporuke na otoke podliježu dodatnim naknadama (vidi točku 2). Ne možemo dostaviti na adrese izvan Hrvatske.

Za adrese stanovanja možemo dostaviti samo do ulaznih vrata. Za poslovne adrese dostavljamo na recepciju za prijem robe ili u skladište pod uvjetom da nema stepenica koje ometaju pristup zgradi. Možda ćemo moći organizirati dostavu na drugi kat ako je to potrebno; to će uzrokovati dodatnu naknadu (vidi točku 5). Molimo kontaktirajte nas za detalje. Imajte na umu da se ambalaža i palete neće ukloniti (vidi točku 3).

2. Troškovi dostave

Iznos troškova dostave biti će izražen na ponudi. Cijena troškova dostave može se razlikovati ovisno o robi, odnosno njenoj težini i načinu pakiranja kao i udaljenosti mjesta isporuke.

3. Uvjeti isporuke

Odgovornost kupca je osigurati da su podaci o dostavi točni, da je netko dostupan za primitak robe prilikom isporuke i da ne postoje fizička ograničenja ili ograničenja parkiranja koja bi spriječila pristup dostavnom vozilu. Ako ne možemo izvršiti isporuku zbog netočnih podataka koje je dostavio kupac ili ako nitko nije dostupan za primitak robe, ista će biti vraćena u naše skladište. Ako se to dogodi, kupcu će se naplatiti ponovna isporuka. Molimo kontaktirajte nas za detalje.

Dostava se vrši samo do prizemlja. Za adrese stanovanja dostavljamo do ulaznih vrata. Za poslovne adrese dostavljamo na recepciju za prijem robe ili u skladište pod uvjetom da nema stepenica koje ometaju pristup zgradi. Odgovornost kupca je da nas obavijesti ako dostava nije u prizemlju. Uz nadoplatu se može dogovoriti usluga prijenosa (vidi točku 5).

Veće isporuke vršit će se na paleti. Kupac je odgovoran za skidanje robe s palete i zbrinjavanje cjelokupne ambalaže, uključujući i samu paletu. Ako to ne možete učiniti, kontaktirajte nas prije isporuke.

4. Vrijeme isporuke

Cilj nam je isporučiti vašu narudžbu što je brže moguće. Naši rokovi isporuke razlikuju se od proizvoda do proizvoda. Vrijeme isporuke za određeni proizvod možete saznati pozivom na naš kontakt broj, a taj podatak možete i vidjeti na samoj ponudi. Iako očekujemo da ćemo biti u mogućnosti isporučiti vašu robu u skladu s tim, ne jamčimo isporuku u navedenom roku zbog nepredviđenih situacija u transportnom prijevozu. Napominjemo da su rokovi isporuke prikazani radnim danima i ne uključuju vikende i praznike. Dostava u udaljenija područja može dodati 1-2 dana procijenjenom vremenu isporuke. Vaš procijenjeni datum isporuke potvrditi ćemo na potvrdi vaše narudžbe. Nastojimo vas obavijestiti ako dođe do eventualnog kašnjenja vaše isporuke, ali ne jamčimo isporuku na navedeni dan. Imajte na umu da dulje vrijeme isporuke za jednu stavku može odgoditi cijelu vašu narudžbu; kontaktirajte nas ako želite da podijelimo vašu narudžbu. Zadržavamo pravo djelomične dostave vaše narudžbe.

5. Usluge montaže i dostave

Mnogi od naših proizvoda isporučuju se nesastavljeni kako bi troškovi dostave bili što niži za vas, našeg kupca. Informacije o tome dolazi li proizvod sastavljen ili nesastavljen možete pronaći pod specifikacijama proizvoda na svakoj stranici proizvoda. Za narudžbe u vrijednosti iznad 10.000,00 kn (bez PDV-a) u mogućnosti smo dogovoriti sastavljanje i ugradnju proizvoda uz nadoplatu. Molimo kontaktirajte nas za više informacija. Nažalost, trenutno ne možemo ponuditi ovu uslugu za narudžbe u vrijednosti niže od 10.000,00 kn (bez PDV-a).

Ukoliko želite uslugu montaže, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo dogovorili same uvjete iste.

6. Izgubljene ili oštećene narudžbe u transportu

Iako nastojimo svesti štete i gubitke prilikom isporuke na minimum, postoje slučajevi u kojima se proizvodi mogu isporučiti oštećeni. U slučaju da vaša roba stigne oštećena, slijedite dolje navedeni postupak. Obratiti ćemo vam se s rješenjem u najkraćem mogućem roku, a najkasnije dva radna dana nakon obavijesti o šteti.


  • Poslovni korisnici

Molimo vas da nam pomognete tako da provjerite svoju robu prilikom isporuke i uočite eventualna vidljiva oštećenja ili nedostatak. Imate pravo zamoliti dostavljača da pričeka dok provjerite svoju robu. Nemojte potpisivati ​​da je roba zaprimljena ako vidite bilo kakva oštećenja na robi ili pakiranju te Vas molimo da u skladu s tim zatražite podatke od dostavljača i zatim nas kontaktirate kako biste nas obavijestili u najkraćem mogućem roku o nastaloj šteti, a najkasnije u roku od 3 dana nakon primitka Vaše isporuke kako bismo dogovorili zamjenu. Imate 3 dana od datuma isporuke da otpakirate svoju robu i provjerite je li sam proizvod ima skrivenih oštećenja i da se uvjerite da su svi dijelovi uključeni u isporuku. Skrivena oštećenja i nedostaci moraju se prijaviti našem timu za korisničku podršku u roku od 3 dana od primitka vaše isporuke. Ako Vaša isporuka uključuje veći broj artikala, molimo Vas da nastojite provjeriti svu isporučenu robu. Imajte na umu da nakon 3 dana povrat neće biti prihvaćen zbog oštećenja i da možete biti odgovorni za sve troškove povrata i zamjene. Kako bismo olakšali potraživanje štete, zahtijevat ćemo fotografije oštećenja i na ambalaži i na proizvodu. Larix Plus neće prihvatiti zahtjeve za štetu na robu koja je premještena u drugu zgradu ili mjesto od one na koju smo mi isporučili. U slučaju reklamacije štete, kupac ima pravo na zamjensku robu (ili zamjenske dijelove, ovisno o šteti o kojoj je riječ) besplatno ili na puni povrat novca (uključujući sve troškove dostave);Larix plus ne prihvaća daljnju odgovornost prema kupcu.


  • Privatni korisnici

Molimo vas da nam pomognete tako da provjerite svoju robu prilikom isporuke i uočite eventualna vidljiva oštećenja ili nedostatak. Imate pravo zamoliti dostavljača da pričeka dok provjerite svoju robu. Nemojte potpisivati ​​da je roba zaprimljena ako vidite bilo kakva oštećenja na robi ili pakiranju te Vas molimo da u skladu s tim zatražite podatke od dostavljača i zatim nas kontaktirate kako biste nas obavijestili u najkraćem mogućem roku o nastaloj šteti kako bismo dogovorili zamjenu. Ako je roba zaprimljena kao neoštećena, raspakirajte je i što prije provjerite ima li oštećenja ili dijelova koji nedostaju. Skrivenu štetu morate prijaviti našem timu za korisničku podršku u roku od 24 sata od primitka vaše isporuke. Dogovoriti ćemo se za besplatnu zamjenu koja će vam doći u najkraćem mogućem roku. Imajte na umu da nakon 24 sata povrat neće biti prihvaćen zbog oštećenja u transportu i da možete biti odgovorni za sve troškove povrata i zamjene (prema našoj politici povrata). Kako bismo olakšali potraživanje štete, zahtijevat ćemo fotografije oštećenja i na ambalaži i na proizvodu. U slučaju reklamacije štete, kupac ima pravo na zamjensku robu (ili zamjenske dijelove, ovisno o šteti o kojoj je riječ) besplatno ili na puni povrat novca (uključujući sve troškove dostave); Larix plus ne prihvaća daljnju odgovornost prema kupcu.

7. Uvjeti dostave

Naši standardni uvjeti isporuke su DAP- Isporuka na mjesto koju vršimo preko našeg logističkog partnera Mail Boxes Etc. ili jedne od mreže kurira ukoliko se vaša narudžba šalje izravno od našeg dobavljača. Odlučite li se za kupnju vlastitim unaprijed dogovorenim prijevozom - FCA primjenjuju se uvjeti prijevoznika i tada kupac postaje odgovoran za organiziranje prijevoza, potraživanja od osiguranja i sva ostala pitanja prijevoza. Svi uvjeti isporuke su u skladu s INCOTERMS 2010.

8. Viša sila

Larix Plus nije odgovoran za bilo kakvo kašnjenje ili neuspjeh koji je posljedica Božjeg djela, rata, nereda, ekstremnih vremenskih uvjeta, štrajkova ili bilo kojih drugih okolnosti koje su izvan naše kontrole.

menu